ini untuk diklik~

Wednesday, March 9, 2011


SUPERWOMEN
Semalam seluruh dunia telah menyambut HARI WANITA seluruh dunia yang ke-100! Perempuan2 sekarang dah tak macam perempuan zaman dulu. Perempuan sekarang more independent.  Berdikari.  Bekerjaya. Tahun 2013 dianggarkan 55% wanita yang akan bekerja. Wahhh! Terbukti wanita kini lebih berdikari. Betul tak? Tak mengharapkan lelaki semata-mata. Perempuan zaman sekarang ada pangkat. Ada nama. Ada harta. Ada kedudukan. Sama hebat dengan lelaki. Apa yang lelaki lakukan kini pun perempuan boleh buat. Tapi yang perempuan tak boleh jadi adalah imam. Lelaki tetap menjadi ketua. Ketua keluarga. So, hargailah wanita kerana lelaki dan perempuan ini adalah saling memerlukan antara satu sama lain. Ini adalah fakta yang benar. Tiada istilah no men no cry, no women no cry. They need each other.



Sempena hari yang bermakna untuk perempuan ini saya mahu anda semua dengarkan lagu ini. Very lovely and touched song. Special dedicated for women. ‘Permata Untuk Isteri’ by Kopratasa.




p/s ; Don’t cry for a guy, let a guy cry for you. Because  girls give and forgive, but guys get and forget. So, if you guys don’t want all this entire happened you need to give and take with your partner. Pampered your partner like a baby. Treat him or her like a prince or princess. Believe me. Seriously, your partner will be happy if you treat him or her like that. Heaven! GO SUPERWOMEN!
LOTS OF LOVE
SHRA :)













No comments:

Post a Comment