ini untuk diklik~

Wednesday, November 30, 2011

BROGA is BERONGGENG. 


Assalamualaikum,

Since u all semua ketahuan yang saya ini bukan la active blogger. Nak update entry pun maybe will takes once a year. Usually will update about info or healthy. Tapi arini lain sedikit. Something different.  But I still want to share something what i did last weekend. We went to Broga! Ya. Saya tau memang ketinggalan. Tapi nak cerita jugak. Tak kira. Tak peduli :P


Erm. The feeling so good! The view was awesome. Don't know how to tell. Kena tengok dengan mata kepala sendiri. Then, u know how the feeling it was. The word yang sesuai adalah SUBHANALLAH! By the time saya sampai puncak tu terus hilang penat-penat tu tau. Yang sebenarnya, jalan dia takdalah mencabar sangat. Which is people wasn't good in stamina like me will easily feel tired or semput some more. BELIEVE ME! Stretching is must.

                                                          Keprihatinan terserlah.    
     

Betul tak saya cakap? When u arrived at puncak semua penat pun hilang. Senyum je!


Look at the view there :) Cantik gilaaa!


Posing sementara awan mendung berarak kelabu


Muka yang masing-masing terserlah kesucian


Yang tengah tu ala-ala Bandi Amuk kan? Rock!


Speechless! Don't know how to express 


So, Saya express kan melalui muka :) Tired but at the same time PUAS!



Tapi saya nak bagi suggestion sikit. Kalau dah turun dari broga tu rugi kalau korg tak pergi mandi-manda. Dekat je tak jauh. Sungai Tekala contohnya. Walaupun tempat dia so so je tapi oklah lepas hiking pergi mandi. Then u will feel fresh! Hilang penat. 


P/s : rajin-rajin lah blog walking di sini. HAHAHA.




LOTS OF LOVE
SHRA


2 comments: